Integrasjon med Vendo er enklere og raskere!

Vendos systemløsning er integrert med flere eksterne tjenesteleverandører. Den sentraliserte løsningen gjør at kostnaden ofte kan fordeles på flere kunder.

Vendo kan integreres med:

  • Interne regnskaps og logistikksystem
  • Leverandører og kunder
  • Posten
  • Nets Netaxept: Visa, Mastercard, AmEx, Diners
  • Lindorff kredittsjekk og factoring
  • Markedsføringskanaler som Kelkoo og DinPris


Effektive importverktøy av leverandørens varekatalog, prislister og lagerstatus gjør at en produktansvarlig kan administrere en stor mengde produkter. Verktøyet sikrer oppdatert informasjon og riktig dekningsbidrag.

Integrasjon med Nets Netaxept (tidligere BBS) løsning åpner for betaling via Visa, Mastercard, American Express og Diners. Beløpet autoriseres når kunden bestiller, og det kortet belastes automatisk ved fakturering. Samtidig oppdateres kundereskontro.

Fakturakunder kan automatisk kredittsjekkes med Lindorff Decision Scoringsprodukt. Du kan også overlate innkreving til Lindorff eller annen faktoringpartner, systemet kan eksportere faktura og kreditnotafiler automatisk.

Vendo er også integrert med EDI-Softs produkt WinEDI, som genererer etiketter, fraktbrev og forhåndsmeldinger ved transport med Posten, Tollpost, Linjegods og andre. Sendingsnummer kan importeres og presenteres på nettstedet, slik at kunden selv kan følge varen i transport.

Send oss en epost hvis du har spørsmål om integrasjon!